Priser

I grundpriset ingår förutom lokalen:
• Scen 4 x 6 meter
• Ljud- och ljusutrustning
• Projektor och projektionsduk
• Trådlöst internet
• Bar med tre kylar
• Dator med skärm i baren

Lågsäsong:  24 December – 31 maj, 16 September – 14 November
Fredag – Lördag lågsäsong: 9700:-
Söndag – Torsdag lågsäsong: 8700:-
Hyra en dag innan för dekorering: 7700:-

Högsäsong: 1 Juni – 15 September, 15 November – 23 December
Fredag – Lördag högsäsong: 10700:-
Söndag – Torsdag högsäsong: 9700:-
Hyra en dag innan för dekorering: 8700:-

Extra teknik/tillval
• Trådlös mikrofon eller mygga 500:- / st
• Vanlig mikrofon 100:- / st
• Extra monitor till DJ: 500:- / st
• Tält 6×3 meter till altan: 1500:-
• Annan teknik/tillval – kontakta oss

Personal
• Ljudtekniker 450:-/ h
• Ljustekniker 450:-/ h
• Videotekniker 450:-/ h

Betalning
En bokningsavgift på 25 % av hyresavgiften betalas som bekräftelse vid fast bokning. Bokningsavgiften är ej återbetalningsbar – varken pga sjukdom, restriktioner eller andra omständigheter. Denna utgör del av hyran, och innebär alltså ingen ökad hyreskostnad.

Resterande hyresavgift betalas via faktura till angiven mejladress efter att eventet har ägt rum.

Avbokning

Vid avbokning tidigare än 2 månader innan bokat datum debiteras hyresgästen bokningsavgiften på 25 % som betalats vid bokningen.

Vid avbokning senare än 2 månader innan bokat datum debiteras hela hyreskostnaden.

Bokningsvillkor
När kunden gjort en bokningsförfrågan på ett datum, skickar vi ut vårt bokningsavtal via mejl.

Detta bokningsavtal godkänns genom att hyresgästen har läst igenom vad som gäller och besvarar det med ett godkännande mejl, samt att fakturan med bokningsavgiften betalas in. Varpå vi därefter bekräftar att lokalen är fast bokad via mejl. En fast bokning går alltså inte att göra per telefon.

Städning
Helstädning – 2700:-
Extra städning – 450:-/ h
(det kan även tillkomma extra avgifter om vi inte hinner städa klart innan nästa gäst)

Vi erbjuder möjlighet att boka städning till ditt event. Det enda hyresgästen behöver tänka på då är att under kvällen plocka ihop sina sopor och se till att hålla tomglas och burkar separerade från övriga sopor. Detta kan lämnas kvar i lokalen. Glöm inte heller att ta bort era eventuella dekorationer. Städning utomhus är alltid hyresgästens ansvar.

Väljer hyresgästen att städa själv så lämnar denne lokalen i samma skick som den var innan.

Detta inkluderar förutom ovanstående:

• Sopa alla golven
• Torka av allt i lokalen (ex. bord, stolar, bar)
Slänga soporna i containern på baksidan av byggnaden
Köra bort tomglas och burkar
Ställa tillbaka borden och stolarna som det såg ut
Torka av handfaten och toalettstolarna inne på toaletterna
Torka upp med handmopp ifall det är någon större fläck på golvet

Har man inte städat efter överenskommelse, så debiteras man per timme för inhyrd städpersonal.

Om hyresgästen väljer egen städning så kommer man få mejlat en checklista till sig.

Fyll i formuläret för att skicka bokningsförfrågan via e-post:
* Obligatoriska uppgifter

    Önskat bokningsdatum: *
    (ex. 25/03/2015)

    Typ av fest/arrangemang: *

    Beställarens namn: *

    Adress:

    Postnummer och ort:

    Telefon: *

    E-postadress: *

    Övriga frågor/information/önskemål etc: